באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

אבקת חלבון תמרים – כשר ומזין

אבקת חלבון תמרים

תמרים קיימים במגוון זנים, והם מכילים יתרונות רבים לגוף, כשהם מחזקים את הלב, מסייעים לשמור על משקל תקין, מחזקים את המערכת החיסונית ועוד. תמרים מצוינים בתור נשנוש מתוק באמצע היום וניתן להוסיף אותם לשייקים ולאבקת חלבון בסוף האימון.

מדוע כדאי לצרוך אבקת חלבון ותמרים בסוף האימון?
אבקת החלבון מכילה ריכוזים גבוהים של חלבון וחומצות אמינו. בזמן אימון הגוף נמצא במאמץ מתמשך, מאגרי הגליקוגן והאנרגיה בשריר מתרוקנים ורקמות השרירים נפגעות. צריכה של אבקת חלבון תמרים בסוף האימון מהווה יתרונות רבים לגוף. אבקות חלבון תמרים ועל בסיס מרכיבים נוספים כשרים שאינם כוללים חלב נוכרי, ניתן למצוא באתר טבע בריא המציע מגוון רחב של מוצרי בריאות ותוספי תזונה.

סידן
היותם של התמרים מכילים כמות גבוהה של סידן. הסידן באבקת החלבון יחס עם הסידן שבתמרים, מאפשר לגוף להעלות את רמת ספיגת הסידן אשר חיוני לחיזוק העצמות, הפעלת השרירים ותפקוד תקין של מערכת העצבים.

מגנזיום
כמו כן, אבקת חלבון ותמרים מספקים לגוף כמות גבוהה של מגנזיום. המגנזיום משתתף בתהליכים רבים בגוף ומסייע לספורטאים להתאושש מהאימון בצורה אופטימאלית. חלק מהתהליכים בהם המגנזיום מסייע הם חילוף חומרים תקין, יצירה ובנייה של חלבונים, הוא אחראי על ויסות של השרירים ושל ההורמונים בגוף ומשתתף בתהליכי בנייה, חידוש וצמיחה של התאים בגוף.

בנוסף ליתרונות אלה בצריכה של אבקת חלבון תמרים, התמרים בשילוב עם אבקת החלבון מספקים מקור מעולה לאנרגיה זמינה בגוף. תכולתם משולבת עם גלוקוז, פרוקטוז וסיבים תזונתיים מה שמעלה את רמת האינסולין בזרימת הדם. כמו כן הם נקיים משומנים, צבעי מאכל וחומרים משמרים ולכן עדיפים על כל דבר אחר.

1. תמרים מכילים הרבה סידן – 64 מ"ג סידן ב- 100 גרם תמרים. לכן, מומלץ לאכול אותם במצבים של אוסתיאפורוזיס לחיזוק העצם.
2. תמרים מכילים כמות גדולה של מגנזיום (54 מ"ג ל-100 גרם תמרים), ולכן הם תורמים לבריאות הלב, כלי הדם, העצבים והשרירים.
3. התמרים מכילים סיבים תזונתיים ולכן הם תורמים לבריאות מערכת העיכול. הם משפרים את תנועתיות המעיים ומייעלים את הוצאת הפסולת מהגוף, ולכן טובים לאנשים שסובלים מעצירות ומבעיות של מערכת העיכול.
4. תמרים יכולים לווסת את המאזן המינרלי בגוף בין אשלגן לנתרן, עקב תכולת האשלגן הגבוהה שבהם לעומת תכולת נתרן זעומה ביותר (יחס של 1:696 לטובת האשלגן). בכך הם מסייעים במניעת מחלות ודלקות בגוף.

LEAVE A RESPONSE