באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

לקראת החורף – כדאי לבדוק שאתם מוכנים

לקראת החורף - כדאי לבדוק שאתם מוכנים

החורף כבר כאן, וזה הזמן להכין את סביבת המגורים לקראת ימי הסערה והגשמים העזים שככל הנראה ילוו אותנו במהלך החודשים הקרובים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר נקודות באמצעותם תוכלו להיערך בהתאם.

איטום וזיפות גגות

איטום ו/או זיפות גגות הינה פעולה מקצועית המיועדת לכלל גגות המבנים, בין אם מדובר בבניין מגורים משותף ובין אם מדובר בבית פרטי. פעולות אלו נועדו לצרכי מניעה של חדירת מים לתוך המבנה, דבר העלול לגרום להופעת כתמי רטיבות בתקרות הממוקמות בקומה מתחת לגג וחלחול מים דרך קירות המבנה לכל אורכו. בעבר הרחוק, פעולת זיפות הגג הייתה הנפוצה ביותר, אך בשנים האחרונות, יותר ויותר מבנים בוחרים בשיטת איטום הגגות באמצעות יריעות ביטומניות.

פינוי גגות וחצרות

פינוי גגות וחצרות הינה פעולה המיועדת לצרכי סילוק והוצאה של פריטי תכולה העלולים לעוף ברוחות העזות במהלך חודשי החורף, דבר העלול להוביל למפגעים סביבתיים. במסגרת הליך הפינוי אנו ממליצים לכם לחזק חפצים העלולים לעוף ברוח. לבעלי גינות פרטיות אנו ממליצים לפנות גזם ואף לגזום ענפים העלולים להישבר מהרוחות ולגרום לנזק.

ניקוי פתחי ניקוז

ניקוי פתחי ניקוז הינה פעולה המאפשרת למי הגשמים לחלחל ולעבור דרך כל הפתחים הקיימים בסביבת המבנה. במהלך חודשי האביב, הקיץ והסתיו, מצטבר לכלוך כגון: עלים ואבק, דבר העלול עם הופעת הגשם הראשון להוביל לסתימה באחד מפתחי הניקוז וכפועל יוצא מכך להצפה בסביבת המגורים. הקפידו לנקות את פתחי הניקוז העיליים, ובמידת הצורך לשכור את שירותיהם של בעלי מקצועי לצורך פתיחת סתימות וניקוי יסודי של פתחי הניקוז.

רכישת פוליסת מבנה

פוליסת ביטוח דירה הינה פוליסה המורכבת גם מביטוח מבנה וגם מביטוח תכולה. בשני המקרים, הפוליסה מכסה מקרים בהם פגעי מזג האוויר הובילו לנזקים בשטח המבנה או התכולה המצויה בדירה. במידה ואתם מחזיקים בפוליסת דירה, בדקו היטב את הסעיפים והתנאים להפעלת הפוליסה.

בדיקה תקופתית של מערכת החשמל

בין אם אתם מתגוררים במבנה מגורים משותף ובין אם אתם מתגוררים בבית פרטי, אנו ממליצים לכם לזמן חשמלאי מוסמך שיבדוק את מערכת החשמל בסביבת המגורים. בדיקה זו נועדה לצורך איתור ליקויים העלולים לגרום לקצר או הפסקות חשמל במהלך חודשי החורף.

מערכות חימום והסקה

לקראת חודשי החורף אנו ממליצים לכם לבדוק את תקינותן של כלל מערכות החימום וההסקה הפועלות בסביבת מגוריכם, לרבות, מערכות דוד שמש וחשמל, תנורי חימום (בדקו שהם גורמים לקצר חשמלי), מערכות הסקה, מזגנים וכדומה.

בנוסף לכל אחת מהפעולות המופיעות לעיל, אנו ממליצים לכם להצטייד בערכת חורף ביתית הכוללת בין היתר: תאורת חירום, שקיות חימום (למקרים בהם תדרשו להתמודד עם הפסקות חשמל יזומות וממושכות), חפיסת נרות, חפיסת גפרורים, פנס ובטריות. הפקידו למקם את ערכת החורף במקום נגיש אליו תוכלו להגיע גם בחושך מוחלט.

LEAVE A RESPONSE