באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

אטרקציות למשפחות בגליל

צימרים

הקיץ אוטטו כבר כאן. זה הזמן לקחת נשימה עמוקה, להירגע ולשים בצד את כל הדאגות, ולקחת את המשפחה לגליל. בחודשים מאי ויוני הגליל עודנו ירוק ופורח לאחר הפשרת השלגים. הנחלים זורמים גם הם. קחו את הילדים וצאו לגליל, זה הזמן.

מה כדאי לעשות בגליל?

יש מגוון אטרקציות למשפחה בגליל, שכוללות סוגים שונים של תחומים. טווח המחירים גם הוא רחב. ישנן פעילויות בעלות תשלום סמלית לצד פעילויות מעט יקרות. אך יש גם לא מעט פעילויות בחינם לחלוטין, רק לארגן אוכל ושתייה.

אתרי דת והיסטוריה

אם בא לכם להכיר את ההיסטוריה ולבקר באתרים היסטוריים, הגליל מציע מגוון אתרים ובהם אתרים ארכיאולוגים, אתרי חפירות, מוזיאונים, מערות, ועוד. סתם שתדעו, בהרי הגליל העליון והמערבי תוכלו למצוא שרידים מלפני אלפי שנים. שרידים נדירים שמושכים מבקרים מכל העולם. למשל מערות האדם הקדמון שבגליל. כשמן כן הן, עדויות נדירות לחיים שהיו כאן לפני אלפי שנים.  המערות נמצאות בהר הכרמל וניתן להגיע אליהן דרך הכניסה למושב גבע כרמל.
אחרי שטיילתם והכרת מקומות מעניינים, צריך לאכול איפה שהוא. מה בא לכם? מסעדות בשרים לכל המשפחה, מסעדות צמחוניות, מסעדות גורמה. את כל אלו תוכלו למצוא, ובמחירים סבירים לכל כיס.

מסעדות מומלצות

אם בא לכם מסעדת שף כדאי לבקר במושב אמירים. תוכלו למצוא שם מסעדות מכל המינים והסוגים. במחירים סבירים (60-120 ש"ח לסועד) תוכלו למצוא מנות מעניינות, טעימות ומשביעות. ואם במסעדות צמחוניות עסקינן, אז בטח יתחשק לכם לבקר במסעדת השף של אלון שוחט בכרמיאל שמציע מנות טבעוניות וצמחוניות ואף סדנאות למתעניינים.

אחרי שטיילתם, הכרתם את הגליל, שבעתם מארוחה טובה, אתם בוודאי מעוניינים להשכיב את הילדים לישון, לפתוח בקבוק יין אדום משובח שרכשתם זה הרגע, ולטבול בג'קוזי מפנק.
ובכן אילו אפשרויות לינה עומדות לפניכם?

מקומות לינה

בקטגוריה זו ננסה לעניין אתכם עם מגוון מקומות לינה שיתאימו לכל תקציב שתבחרו. אם הגעתם עם המשפחה באמצע חודש יוני לאזור הגליל, ובא לכם לחסוך את עלויות הלינה, בוודאי תתעניינו לגלות כי יש לא מעט אפשרויות נוחות ובטוחות בעלות סמלית. אחת מהן היא אתרי קמפינג. אלו אתרים אשר מיועדים לחניית לילה וכוללים את כל התנאים הבסיסיים הנלווים כגון מקלחות, מים זורמים, שירותים, שולחנות, חיבור לחשמל. שישנם גם אתרי לינה זולים ונחים אשר קרויים 'חאן'. חאן במקורו הערבי הוא מעין פונדק דרכים ששימש בעיקר לסוחרים בתקופות קדומות. כיום חאנים הם בעצם אתרי חניית לילה בתשלום סמלי שכוללי שירותים כגון חיבור לחשמל, שירותים ומקלחות, ועוד. הייחודיות של החאנים היא בעצם היותם ממוקמים באתרים היסטורים לכשעצמם. המחירים של אתרי הקמפינג והחאנים נעים בין 50 ש"ח לאדם (מעל גיל 3) ל 100 ש"ח לאדם.

אם בא לכם יותר להתפנק, בטח חשבתם ללכת לצימר מפנק. כזה שיוכל להציע לכם ג'קוזי, בריכה, ספא, גינה קטנה שהילדים יוכלו להתרוצץ. צימרים רבים מציעים פינוקים נוספים כגון יין ללא תשלום, שמנים ארומטיים, פינת חי לילדים, ועוד.

 

LEAVE A RESPONSE