באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

השתלות שיניים בראשון לציון

טיפול שיניים

עולם השתלות השיניים הוא עולם רחב מאוד, בעשורים האחרונים התחום הולך ומתפתח וגדולי הרופאים והמומחים עובדים על שיטות חדשות להקלה על הטיפולים והכאבים שכרוכים בהשתלות כל העת. איבוד שיניים משפיע על האדם הן בפן הבריאותי והן בפן הרגשי. אדם שחסרה לו שן עשוי להתבייש לחייך ולחשוף את שיניו והדבר עלול לגרום גם לבעיות בעת האכילה ומכאן לבעיות בריאותיות ואף להפרעות אכילה.

אנו רואים לעיתים אנשים שנמנעים מלגשת לטיפולי השתלות השיניים ודוחים את הקץ כמה שניתן מהפחד מפניהם. בפועל, בזכות הטכנולוגיות החדשות במידה ותיגשו למרפאה מקצועית שמעסיקה רופאים מקצועיים אין כל סיבה לחשש, השתלות שיניים בראשון לציון ניתן לעשות במרפאת אורדנט, שם המרפאה מצוידת במיטב הציוד והצוות הרפואי על מנת להקל על המטופל ככל הניתן ולהוציא אותו מרוצה, עם שיניים חדשות לאורך שנים.

למה צריך השתלות שיניים?

הצורך בהשתלות עשוי להתעורר אצל מבוגרים וצעירים כאחד משלל סיבות כמו: ריקבון, מחלת חניכיים, שחיקה ועוד.. חוסר בשיניים, מכל סיבה שהיא הוא מצב שניתן וצריך לטפל בו בהקדם האפשרי. כיום, ניתן להשלים שן חסרה אחת, מספר שיניים חסרות וניתן גם להשתיל שיניים בכל הפה בחלק מהמרפאות אפילו ביום אחד בלבד. קיימות כמובן שיטות נוספות לשיקום הפה כמו שיניים תותבות אך מכיוון שהשתלים הם עמידים וחזקים קיימת העדפה להשתמש בשתלים. יחד עם זאת קיימות שיטות לשילוב שיטות שיקום הפה, כך שחלק יעשה על ידי השתלה וחלק על ידי שיטה אחרת אך כל אלה תלויים כמובן במצב הפה של המטופל ובהמלצת הרופא המטפל.

שיטות להשתלות שיניים

מרפאת אורדנט מציעה השתלות שיניים בראשון לציון בכל שיטה שתבחרו, החל מהשלמת שן חסרה אחת ועד להשתלת שיניים ממוחשבת. השתלת שיניים ביום אחד מומלצת בדרך כלל לאנשים שזקוקים לשתלים רבים ובכך מאפשרת להם להימנע מטיפולים רבים ומהגעה מרובה למרפאה. השתלת שיניים ממוחשבת כאמור, היא המילה האחרונה בתחום השתלות השיניים. מדובר בתוכנה מתקדמת שבה הרופא מכניס את נתוני המטופל ומקבל הדמיה של הלסת המאפשרת לו להחליט בצורה המיטבית על הטיפול לו הוא זקוק.

הפרוצדורה עצמה של השתלת השיניים גם היא הופכת לממוחשבת ובכך גם לפולשנית וכואבת פחות. חיתוך החניכיים נחסך בשיטה זו מהמטופל והוא זוכה לטיפול פחות כואב וארוך ולתקופת החלמה הרבה יותר קצרה.