באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

מתווכים בחיפה

City

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות לא מעט סוכנויות מתווכים אשר פועלים בערים ובאזורים שונים ומתחרים אלה באלה על אמונם וכיסם של לקוחות אשר מעוניינים לרכוש או לשכור נכסים וכן למכור או להשכיר את הנכסים שלהם.

הגידול במספרים סותר את הטענה, שעולם התיווך נעלם לאט לאט בגלל האינטרנט. למעשה אנחנו יכולים לראות הרבה יותר מתווכים במשחק מאשר בעבר. בין אם זה בגלל העובדה ששוק הנדל"ן היום פורח, ובין אם זה מסיבות אחרות. כל מי שמחפש נכסים בתל אביב, ירושלים, חיפה וערים אחרות יכול למצוא אותם דרך מתווכים אשר יעזרו לו בתהליך החיפוש.

השאלה היא, כיצד אנחנו יכולים לבחור מתווכים בצורה נכונה. נניח ואנחנו מחפשים מתווכים בחיפה, ברור לכל שלנגד עינינו יעמדו שורה של מתווכים ממשרדים שונים, מי מהם נוכל לשכור, את מי מהם משתלם לנו לשכור? אנחנו נבחן כאן כמה פרמטרים לבחירת מתווכים בחיפה בצורה חכמה.

פרמטרים לבחירת מתווך

ניסיון – הכל מתחיל ונגמר בניסיון. אנחנו רוצים מתווך שמכיר את התחום היטב ולא פחות מכך, מכיר את האזור בו הוא עובד. זה אומר שהוא יודע אילו נכסים יש בו, מה הערך שלהם, מה היה הסכום של עסקאות קודמות באזור, כמה זמן הנכסים עומדים למכירה או להשכרה, ועוד. זה חשוב מאחר וכך אפשר לבצע הערכה נכונה של סכומי הכסף אותם נצטרך להשקיע במידה ונרצה לרכוש או להשכיר נכס בעיר.

אמינות – מתווכים בחיפה ובכל עיר אחרת, חייבים להיות אמינים. זה אומר שהם צריכים לומר לרוכש או למוכר את האמת ולא את מה שהם רוצים לשמוע, זה אומר לגבות עמלה סבירה, לעמוד מאחורי ההסכמים שלהם ועוד.

עדכניות – מתווך טוב הוא כזה שמעודכן בכל מה שקורה בשוק, יודע בדיוק אילו נכסים יוצאים למכירה או להשכרה ואילו נמכרו או הושכרו כבר. מתווך טוב יודע על עלייה או ירידה במחירים, חוקים ותקנות חדשות וכל פרט אחר שיכול להשפיע ברמה כזו או אחרת על העסקה.

זמינות ונגישות – מתווך צריך להיות זמין ונגיש ללקוחות שלו, זה אומר שהוא צריך לפעול מהר בכל עניין, בין אם זה לקבוע פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ובין אם זה לדאוג שהעסקאות יצאו לפועל כמה שיותר מהר.

פרסום ושיווק – מתווך אחראי על פרסום ושיווק של נכסים בצורה אופטימאלית, בכל הפלטפורמות, זאת על מנת שיהיה ניתן להביא את הנכס למכירה כמה שיותר מהר, ובמחיר טוב.