באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

יעדי טיול בר/בת מצווה מועדפים

טיול בר מצווה

חגיגות המצווה של בני ובנות ישראל עברו מהפכה של ממש בעשרים השנים האחרונות. אם בסוף המאה הקודמת הסתפקו מרבית האנשים בטקס העלייה לתורה, או בחגיגה משפחתית צנועה, הרי ששנות האלפיים הביאו עימם את האירועים הגדולים באולמות השמחה. בשנים האחרונות המגמה משתנה בשנית, כאשר "האופנה" העכשווית היא טיול בחו"ל. מדובר בקונפסט נפלא. חוויה עוצמתית ומדהימה, שהצעירים יזכרו עוד שנים רבות. אז בואו נראה היכן מתאים לטייל עם הצעירים ביום חגם הגדול.

אירופה הקלאסית

בראש רשימת יעדי טיול בר / בת מצווה מועדפים, נמצאות מדינות מערב אירופה. בזכות התרבות, הפארקים הענקיים, האוכל הנפלא וכמובן, הקניות, נחשבות מספר מדינות באירופה לאהובות ביותר בז'אנר טיולים זה. הנה המובילות ברשימה:

  • פריז (צרפת) – עיר מדהימה ביופייה ומרתקת בפרמטרים רבים. עם מגדל אייפל המרשים, שדרות השאנז דליזה המרתקות וכמובן, היורודיסני, אין אחד שלא ייהנה.
  • מילאנו והאגמים (איטליה)  – טיול מושלם לשבוע, המשלב אורבניות, קניות והרבה טבע עוצר נשימה. הקדישו את היום הראשון והאחרון לעיר האופנה הנהדרת, וביניהם שכרו רכב וצאו למסע משפחתי מרהיב ביופיו בשלל האגמים הסמוכים.
  • אמסטרדם (הולנד) –  ביקור באמסטרדם וסביבתה מזמן עבורכם פארקי שעשועים ומים, מעיינות חמים, קניות במחירים שפויים וכמות נכבדה של תרבות. שלבו את הביקור בעיר עם האזורים הכפריים שמחוצה לה.
  • ברצלונה (ספרד) – נכון שהחתנים עדיין צעירים מדי בשביל סנגרייה מתוקה, אבל לביקור בשדרות הראמבלס, בשווקים, במוזיאון מדאם טוסו וכמובן, במשחק של ברצלונה בקאמפ – נואו, אין גיל צעיר מדי. עיר תוססת ושוקקת. בכל יום, בכל השנה.
  • ברלין (גרמניה)  – לא בכדי עשרות אלפי ישראלים מבקרים בעיר מדי שנה. אתרי חובה: רחוב הקניות פרידרכשטראסה, כיכר התרבות אלכסנדר פלאץ, החומה הגדולה, שער הניצחון, אי המוזיאונים, אנגרטת השואה, ה"רייכסטאג" ועוד.

תופסים אמריקה

ארה"ב היא אחת המדינות המתוירות בעולם; היא שופעת אתרים ואטרקציות; והיא הידידה הטובה של ישראל. ארצות הברית, רשימת המלצות:

ניו יורק: גורדי שחקים, מסעדות נפלאות, קניות, פארקים, הופעות ותצפיות. עיר מופלאה, המתוירת בעולם ולא בכדי. אין רגע משעמם. טיול שייזכר לכל החיים.
אורלנדו: עם כל הכבוד לעיר הנעימה ולסביבה היפה שמסביב, אמרתם אורלנדו עם הילדים – אמרתם דיסניוורלד. פארק השעשועים הגדול והמוכר בעולם. חוויה אדירה.
החוף המערבי: מלוס אנג'לס, דרך סן פרנסיסקו ועד לאס וגאס השמחה. מערב ארה"ב נחשב לאזור מושלם לטיול ובילוי. בגלל החופים, הנופים (אל תפספסו את הגרנד קניון), הגשרים והעוצמה.
מיאמי: אם בחופים מופלאים ואווירת חופש אולטימטיבית חשקה נפשכם, אין כל ספק – מיאמי שבפלורידה היא הטיול המושלם בשבילכם.

אוכלים קוקוסים בתאילנד
טיול בר מצווה למזרח הרחוק יבטיח לכם ולילדכם חוויה לכל החיים. בשנים האחרונות תאילנד היא יעד מועדף לטיולי בר או בת מצווה. אם בעבר הלא רחוק יעד זה נראה כחלום בלתי אפשרי ליישום וזאת משום המרחק וכרטיסי הטיסה היקרים, כיום ניתן להשיג טיסות זולות לתאילנד כפי שמציעה חברת פלייאיסט וליהנות מביקור בעיר הבירה, בנגקוק, לטייל ברובע הסיני, לבקר במקדשים, לחוות את הספארי, לבקר בגן השעשועים המפורסם 'עולם החלומות', ליהנות מאטרקציית האומגה ביער הגשם וזוהי רק תחילתה של רשימה ארוכה מאוד של מקומות ואטרקציות בבנגקוק. ההנאה מובטחת.

יעדים אהובים נוספים לטיול בר/בת מצווה הם אגם הים התיכון (בעיקר יוון), מרכז ומזרח אירופה (הצדיעו לפראג ובודפשט היפות), קניה ואפילו טיול ספארי באפריקה. בינינו, מה זה משנה? כל עוד המשפחה ביחד, ההנאה מובטחת. תבלו!

LEAVE A RESPONSE