באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

הירו מדיה מדורגת במקום ה-7 במדד Deloitte Technology Fast 500 EMEA

הירו מדיה

חברת הירו מדיה (HIRO Media) היא ההוכחה לכך שכאשר רעיונות יצירתיים נפגשים עם פתרונות חדשניים הם מהדהדים בעולם כולו. החברה הוקמה ב-2005 על ידי שני מומחי פרסום, אריאל נפחי ועודד נפחי, והיא מציעה מערכת מגובשת ומהודקת להפצה, ניהול, ניתוח, ניטור ומקסום קמפיינים המבוססים על תוכן וידאו מקוון המותאם אישית.

היא מעניקה למפרסמים ולבעלי תוכן הזדמנות לנווט בעולם המורכב והדינמי של פרסום והפצת תוכן וידאו מקוון ונותנת להם את כלי המוניטיזציה והאופטימיזציה המתקדמים ביותר בתעשייה. רק כדי לסבר את האוזן, חברת "הירו מדיה" פועלת יד ביד עם כ-20 שותפים ובעלי תוכן ומסייעת להם למקסם את יכולות מוניטיזציית התוכן שברשותם, כאשר נכון להיום מערכת ההפצה עובדת בשיתוף פעולה עם למעלה מ–100,000 אתרים, במעל ל-100 מדינות ומציגה כ-3.5 מיליארד חשיפות לפרסומות מותאמות אישית מדי חודש.

אריאל נפחי, מנכ"ל "הירו מדיה": "נראה שפרסום הוידאו המקוון מתנהל על פי מודלים מסורתיים של אמצעי תקשורת המוניים. חברות פרסום רבות בעולם בוחרות להשתמש במודל הפרסום המוכר של הטלוויזיה ולתפוס את תשומת הלב של הגולשים על ידי תוכן פרסומי שהוא אמנם ויזואלי, חד ומושקע אך פונה לקהל נרחב. כאשר הם נשענים על ההנחה שתוכן איכותי שיוצג לכמות גדולה של גולשים ילכוד את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים.

הגישה שלנו בהירו מדיה שונה מהדרך שבה עובדים שירותי ה-OTT (over-the-top content ) הקיימים. היא מתרכזת בפילוח קפדני ויעיל של קהל היעד כך שנציג לכל גולש וגולש את הפרסומת המתאימה לו ביותר, בזמן הטוב ביותר. יתרה מכך, המערכת שלנו מאפשרת ניתוח בזמן אמת של הקמפיינים השונים ואופטימיזציית ביצועים מיידית".

שינויים בהרגלי הצריכה

ואכן ההצלחה של חברת "הירו מדיה" היא בבואה לשינוי בצורה שבה גולשים צורכים היום תוכן. פתיל הקשב של גולשים תמיד היה קצר, אבל אם בעבר היה הבדל משמעותי בין קמפיינים מושקעים לבין סרטונים ביתיים חובבניים, הרי שהיום גם גולשים שאין מאחוריהם הפקה מקצועית ומושקעת מצליחים לספק תוכן מעניין ואיכותי. היום קשה מתמיד לעורר עניין בקרב גולשים במידה שתאפשר להעביר את המסר.

אריאל נפחי: "הצלחת קמפיין וידאו מקוון אינה תלויה בכמות הגולשים שנכנסים לאתר וצופים בו, זה שייך לאסכולת התקשורת המסורתית. לשיטתנו, קמפיין מוצלח יציג לגולש תוכן שנוצר במיוחד עבורו. המשמעות של גישה זו היא שהגולשים יחשפו לתוכן פרסומי שהולם באופן אופטימאלי את תחומי העניין והצרכים שלהם באותו הרגע. בשל כך הם יהיו מעורבים יותר, והתוצאה – מסע פרסום אפקטיבי הרבה יותר".

כמות הגולשים שנחשפים לסרטוני פרסומת הולכת וגדלה וכך גם מספר האתרים והאפליקציות שבהם הם מופיעים. מנוקדת מבטם של המפרסמים ובעלי התוכן מדובר בקפיצת מדרגה של ממש מבחינת קהל היעד שנחשף למסרים שלהם ופילוחו.

עודד נפחי, סמנכ"ל ניהול מוצר ב"הירו מדיה": "לאחרונה אנחנו עדים לכניסה של שחקנים משמעותיים לזירת פרסום הוידאו המקוון. חברות ענק כמו AOL  ו- Yahoo  החלו להציג פרסומות וידאו בשנת 2014 ו-Facebook השיקה ממש בחודשים האחרונים מערכת דומה בניסיון להפקיע את המעמד של YouTube כמלכה הבלתי מעורערת של השוק. מעבר לכך, השיפורים הטכנולוגים לצד הגדלת רוחב הפס המתמדת מביאים לכך שיותר ויותר גולשים צופים בסרטים, סרטונים וסדרות דרך המחשב, הטאבלט או הטלפון הסלולרי. במקביל, חברות כמונו עמלות על פיתוח מערכות הפצה סופר אינטליגנטיות שממצות את הפוטנציאל הפרסומי הטמון בשינויים אלו כל העת. זו תקופה מסעירה ומרתקת בעולם פרסום הוידאו המקוון ואני שמח מאוד ש"הירו מדיה" לוקחת חלק אקטיבי במהפכה".

מערכת ה"הירו" נותנת למפרסם ולבעל התוכן כלים רבי עוצמה לביצוע פילוחים סטטיסטיים של קהל הגולשים וכן כלים אנליטיים לבחינת האפקטיביות של כל קמפיין. היא מאפשרת שליטה מלאה במסעות הפרסום בכל רגע, ובמילים אחרות – מקצרת תהליכי עבודה, מגדילה יעילות ומצמצמת עלויות.

הירו מדיה בצמיחה חסרת תקדים

ב-2014 דורגה חברת "הירו מדיה" במקום ה-7 במדד Deloitte Technology Fast 500 EMEA, הממפה את 500 חברות הטכנולוגיה בעלות הצמיחה הגדולה ביותר בארצות הברית, אסיה פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

להיכל התהילה היוקרתי הזה נכנסות רק חברות טכנולוגיות שמראות צמיחה קבועה ויציבה בהכנסות לאורך תקופה של 5 שנים, וזוהי ללא כל צל של ספק חותמת איכות המעידה של כך ש"הירו מדיה" נמצאת בחזית הטכנולוגיה ובמגמת תנופה שרק חברות מעטות זוכות לה.

מבוסס על המאמר הירו מדיה דורגה במקום ה-7 בדירוג 500 של דלויט

Tags:
מירב כותבת ועורכת תוכן בכירה במגזין Rtcles.
View all posts

LEAVE A RESPONSE

אולי יעניין אתכם גם