באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

מסעדות מומלצות בפריז, אל תגידו שלא אמרנו לכם

עבור רבים פריז היא העיר הקסומה והרומנטית ביותר בעולם. כן גם היום, אחרי הטלטלות שעברו עליה בשנים האחרונות. פריז מצליחה לשמור על הצביון המיוחד שבה, על האווירה ייחודית שמאפיינת אותה כל כך, על הנופים עוצרי הנשימה, על התרבות ולא פחות חשוב מכך על הברים, בתי הקפה והמסעדות שעל פיהם ישק דבר בעולם הקולינריה הבינלאומי.

ליקטנו עבורכם מספר מסעדות מומלצות בפריז. אנחנו ביקרנו בהן ונהנו מהעושר הקולינרי, מאיכות המנות וכן מהשירות הפריזאי המפורסם. כך שאם אתם מחפשים מסעדות מומלצות בפריז הכתבה הזו ממש נכתבה עבורכם. מוכנים? יאללה, בוא נצא למסע בינות מסעדות וביסטרו'ס מומלצים בפריז…

Atao – מסעדת Atao היא גן עדן עליי אדמות לחובבי מאכלי ים, לא פחות ולא יותר. המקום מעוצב כמו בקתה של דייג בצבעים של לבן וכחול, עשיר בצמחייה ססגונית ומעוטר בנברשות ונרות רכים. האווירה משפחתית וחמה והמנות גדולות ומשביעות. רכיכות, צדפות, תבשילי דגים וסרטנים הם חלק אינטגרלי מהתפריט וכפי שהיינו מצפים ממסעדה פריזאית שמכבדת את עצמה חומרי הגלם טריים והמנות באיכות מופלאה.
כתובת:  86 Rue Lemercier, 75017, פריז.

Josephine "Chez Dumonet" – המסעדה ממוקמת בסן ג'רמיין וכאשר נכנסים למסעדת ג'וזפין חשים כאילו נכנסים לפריז הקלאסית טרום מלחמת העולם השניה. המקום מעוטר באלמנטים בסגנון ארט-נובו ומציע מנות בסגנון הצרפתי הישן והנפלא. פטריות מורל ממולאות בכבד אווז (לא עלינו), ביף בורגניון או קרם שניט – אלו הן רק חלק מהמנות שממתינות לכם בג'וזפין. חשוב לציין שהמסעדה לא רק יוקרתית כי אם גם יקרה, אז התכוננו לפתוח את הארנק.
כתובת: 117 rue du Cherche Midi, 6th, פריז.

Le Baratin – אם בא לכם להתחכך בבוהמה הפריזאית בעת שאתם טועמים ממנעמי המטבח המשובח של Le Baratin זה המקום להיות בו. התפריט שואב את השראתו מהמטבחים הצרפתיים, הדרום אמריקאים והצפון אמריקאים והוא יעניק לכם הזדמנות "לנגוס" בנתחי בשר משובחים במיוחד. אם אתם מתמצאים קצת במצבה העדכני של העיר, אתם בוודאי יודעים שבשנים האחרונות הבוהמה כבר לא מתגוררת בפריז כי אם מצאה פתרונות דיור זולים יותר בפרברים ובערים הקטנות, אך מסעדת Le Baratin עדיין מהווה מקום מפגש מרכזי לאמנים, סופרים, מוסיקאים, משוררים והוגי דעות. מנות מקוריות כגון שור מטוגן בפרות אדר ויין אדום, טרטר טונה על מצע דובדבנים שחורים לצד רשימת יין מרשימה על טהרת המרכיבים האורגניים הן רק חלק מהתפריט העשיר והמגוון שבמסעדה.
כתובת: 3 rue Jouye-Rouve, 20th, פריז.

Christophe – בלב הרובע הלטיני שבפריז, במקום המוסתר מעין התיירים החליט השף כריסטוף להקים את הביסטרו שלו. המקום מעוצב בצבעים חיים, מודרניים וססגוניים ומעבר לאוכל הטוב שבו חשוב לדעת שהמקום פתוח גם בראשון וגם בשבת, ימים שקשה למצוא בהם מסעדה טובה פתוחה בפריז. המנות טעימות מאוד ושואבות את ההשראה שלהן מהמטבח הדרום צרפתי. ידוע שכריסטוף מקבל את חומרי הגלם מהספקים הטובים ביותר בפריז וזה ניכר גם במנות כגון: נתח קצבים עסיסי, אסקרגו  (לאוהבי החלזונות) ,סטייק עם פירה או מוס שוקולד אלוהי.
כתובת: 8 rue Descartes, 5th, פריז.

Bon Appétit!!! – צוות REX, מסעדות מומלצות

Tags:
מירב כותבת ועורכת תוכן בכירה במגזין Rtcles.
View all posts

LEAVE A RESPONSE

אולי יעניין אתכם גם