באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

ביטוח נסיעות לחו"ל

ילדה ומטוס

בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי החל בטיסות לחו"ל. מדיניות השמיים הפתוחים הפכה את הטיסות נגישות יותר עבור רבים. כיום ישנן חברות תעופה רבות ואנשים נוהגים לטוס למגוון רחב של מקומות, בשל כך חשוב מאד לדאוג לנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל.

היכן ניתן לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל

קופות החולים אחראיות על הביטוח בארץ אבל אינן מטפלות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל ולכן יש צורך לפנות לחברות ביטוח פרטיות על מנת לקבל ביטוח נסיעות.

דעו כי לא כולם משלמים אותו סכום

בבואכם לבצע ביטוח נסיעות לחוץ לארץ דעו כי לא כולם משלמים סכום זהה על הימים בהם הם שוהים בחו"ל, בשל פרמטרים שונים. מלבד ימי הטיול אשר מהווים פרמטר חיוני יש להביא בחשבון גם את גילם של משלמי הביטוח- במידה ומדובר באנשים צעירים הביטוח יעלה פחות בהשוואה לאדם מבוגר הסובל מבעיה רפואית.

אם רכשתם פוליסת ביטוח דרך קופת חולים בדקו היטב

במידה ובחרתם לרכוש פוליסת ביטוח דרך קופת חולים, עליכם לבדוק היטב. ייתכן כי סוכן הביטוח לא ממש בקיא בפרטים שלכם. על מנת שלא יהיה מצב בו תהיו בחו"ל תוך מחשבה מוטעית כי סוכן הביטוח קיבל את הפרטים שלכם ובחר עבורכם את הפוליסה המתאימה עליכם להקפיד ולוודא את הפרטים.

הציגו בעיות רפואיות

בעת השיחה עם הנציג הקפידו לציין בעיות רפואיות או תרופות אותן אתם נוטלים בקביעות.

ערכו השוואה מקיפה טרם בחירת הביטוח

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוחים לחו"ל, מה שגורם לרבים ללבטים רבים. על מנת לא להסתבך חשוב מאד לערוך השוואה מקיפה במסגרתה תבחנו את הפרטים השונים. באתרי האינטרנט של חברות הביטוח תמצאו את המידע הרב וכך תהיה לכם אפשרות לבצע השוואה מקיפה.

אל תוותרו על שיחה מקיפה

על מנת לוודא כי בחרתם את הביטוח הטוב ביותר עבורכם יש לערוך שיחה מקיפה עם הנציגים השונים ולבחון את ההיצע. ככל שהשיחה תהיה מקיפה יותר, כך תגלו פרטים נוספים אשר יסייעו לכם בהחלטה. נוסף על כך, התייעצו עם לקוחות של חברות ביטוח על מנת לקבל תשובות מקיפות.