באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

הטסת חיות מחמד: שמירה על רגיעת חיית המחמד שלכם במהלך הטיסה

אתם מוכנים לטיסה, וחיית המחמד שלכם מצטרפת אליכם. אך אם לא דאגתם מראש לסידורים הדרושים, אין לכם שום דרך לדעת איך הכלב או החתול שלכם יגיבו לנסיעה, והדבר האחרון איתו אתם רוצים להתמודד הוא יללות במשך שעות עד הנחיתה. אז מה תוכלו לעשות כדי לשמור על השקט והרגיעה של חיית המחמד שלכם במהלך הטיסה?

חיבוקים ונשיקות, וחיית המחמד שלכם נהנית מהטיסה בדיוק כמוכם, אם לא יותר

הדבר הראשון אותו יש לקחת בחשבון הוא התחשבות מוחלטת ומקיפה בנוחות של חיית המחמד שלכם במהלך הטיסה. יחד עם זאת, המפתח כאן הוא לשמור על רגיעה של הכלב או החתול שלכם, ולבודד אותם מכל הפעילות המטורפת המאפיינת את ההכנות לטיסה ואת השלבים המקדימים לטיסה, כגון הטענת הציוד ומציאת המושבים.

זוהי ההזדמנות המושלמת להציב את חיית המחמד שלכם על הברכיים, להפנות את המבט שלה לכיוון החלון, ולחבק אותה בחוזקה, בהנחה שאתם מגדלים חיית מחמד שמגיבה היטב לחיבוקים, נשיקות וליטופים. חשוב לדבר עם חיית המחמד שלכם בקול נמוך וקרוב ולהבטיח לה שהכול יהיה בסדר. הטיסה שלכם יכולה לעבור חלק ובשלום, כל עוד כולם יודעים כיצד להתנהג.

להתארגן בהתאם ולהקשיב להצעות המומחים

מומחי הטסת חיות מחמד ימליצו לכם להכניס את הכלב או החתול שלכם לכלוב הממוקם מתחת למושב מולכם במהלך ההמראה והנחיתה, ואתם חייבים לציית לחוק זה, שנועד לשמור על ביטחונם, על ביטחונכם ועל ביטחון שאר הנוסעים. הציבו את הכלוב בין הרגליים לרגע, ואז באיטיות החליקו אותו מתחת למשב, כשאתם שומרים על קשר עין מרגיע ומקפידים להבטיח להם שהכול יהיה בסדר. זכרו שלא לפתוח את הכלוב כך שחיית המחמד שלכם לא תברח. מצב זה יכול שלא להיגמר טוב.

ממש כמו בבית: הטיפול צריך להיות מקיף

לאחר שהמטוס כבר באוויר, אתם יכולים לשחרר את חיית המחמד שלכם מהכלוב ולהושיבה על הברכיים. אם היא נסערת, הציעו לה שמיכה או שתיים, תנו לה לשתות משהו וטפלו בה היטב. פעולות אלו ירגיעו אותה, וזמזום מנועי המטוס יעודד אותה לנוח, אלא אם כן מתרחשת פעילות מוגברת מסביב. במהלך הטסת חיות מחמד, הקפידו ללטף את חיית המחמד שלכם כדי שהיא תרגיש שאתם שומרים עליה, והציעו לה משהו קטן לאכול כשהיא נרגעת.

לפני הטיסה חשוב שלא להאכיל את חיית המחמד שלכם ארוחה מלאה, ולכן ההמלצות של אנשי מקצוע המתמחים בהטסת חיות מחמד הן להציע לה מדי פעם חטיף קטן, כל עוד היא מסכימה לאכול. חשוב שלא להאכיל אותה בכמויות מוגברות, שכן המטרה היא לשמור על רגיעה ולא למלא את הבטן.

טיפים נוספים להטסת חיות מחמד

מומלץ להניח חולצה שלכם, שלא כובסה, או בגד אחר הנושא את הריח שלכם על הכלוב של חיית המחמד שלכם. הריח שלכם ירגיע אותה היטב, ויגרום לה להרגיש בטוחה. מומחי הטסת חיות מחמד מטפלים עבורכם בכל ההיבטים המנהלתיים הקשורים לטיסה שלכם, וחשוב שתפנו לקבלת הייעוץ והשירות מספיק זמן לפני הטיסה.

חיית מחמד נקייה ומטופחת היא נוסעת מאושרת יותר ולכן מומלץ לקחת לטפל בה לפני הטיסה, כמו גם להרגיל אותה לשהות בכלוב לפרקי זמן קצרים. צעד זה ישתלם לכם ביום הטיסה.

הטסת חיות מחמד עשויה להיות תהליך מאתגר, לכן חשוב לנקוט בצעדים המקדימים, להקפיד על הכללים ובעיקר לעטוף אותם בשפע חום ואהבה, כך שהטיסה תעבור חלק ובשלום.

Tags:
מירב כותבת ועורכת תוכן בכירה במגזין Rtcles.
View all posts

אולי יעניין אתכם גם