באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

שיווק באינטרנט: איך מייצרים לידים לעסק בקלות?

אתר אינטרנט או דף נחיתה? פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל? לפני שתחליט איפה להשקיע את התקציב, חשוב להכיר את אפשרויות השיווק העיקריות ברשת, ולבחור את מה שהכי מתאים לעסק שלך

זוכר את המשפט "אם אתה לא שם, אתה לא קיים"? אם פעם זה היה ספר הטלפונים "דפי זהב", היום זה ללא ספק האינטרנט. בניגוד לפרסום על גבי שלטי חוצות, במקומונים או בטלוויזיה, למשל, שיווק באינטרנט נותן לכל עסק יתרון משמעותי: האפשרות להיחשף בפני לקוחות פוטנציאליים בכל מקום ובכל רגע נתון, פשוט כי כולם גולשים ברשת. כל הזמן.

אבל שיווק עולה כסף, והאפשרויות רבות: בניית אתר או דף נחיתה, פרסום בפייסבוק או בגוגל, באנרים, יוטיוב ומה לא. עם כל כך הרבה דרכים לפרסום, איך מחליטים איפה כדאי להשקיע את התקציב, מה ההבדל בין הפלטפורמות השונות ומה הכי מתאים דווקא לך? זה הזמן לעשות קצת סדר בדברים, לבחון את שלוש הדרכים העיקריות שכמעט כל עסק חייב לעשות בהן שימוש, ולבחור את שיטת השיווק שתביא לך הכי הרבה לידים לעסק.

 
שיווק באינטרנט

מהן שלוש הדרכים העיקריות לשיווק באינטרנט?

1. בניית אתר אינטרנט ו/או דף נחיתה: שני האמצעים הבסיסיים ביותר שמהווים את התשתית לכל קמפיין שתחליט להריץ. אתר האינטרנט הוא "הבית" של העסק שלך, והוא המקום הטוב ביותר להציג בהרחבה את המוצרים, השירותים והעסק בכלל. אתר מאפשר לגולשים ליצור איתך קשר, והוא נסרק בקביעות על ידי מנועי חיפוש – כך שמהר מאוד תתחיל להופיע גם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלך.

דף נחיתה הוא כלי שיווקי חשוב לא פחות שניתן להפנות אליו ממודעות וקמפיינים ממומנים, אך הוא מתאים בעיקר לפרסום של שירות או מוצר יחיד במטרה לאסוף לידים. קמפיין פרסומי שמוביל לדף נחיתה יציג לגולשים תוכן ממוקד ומדויק שמכוון להשארת פרטי קשר, ללא אפשרות "לטייל" וללכת לאיבוד בעמודים אחרים.

2. פרסום בפייסבוק: לא רק שהרשת החברתית הגדולה בעולם היא אחד המקומות הכי חשובים לפרסם בהם את העסק שלך, יש לה גם יתרון עצום על פני כל פלטפורמה אחרת – פרסום ממוקד שמכוון לקהל היעד שלך ואליו בלבד, לפי מקום מגורים, גיל, מין, עיסוק, תחומי עניין ועוד אפשרויות רבות אחרות, שיהפכו את הלידים שתקבל לאיכותיים ורלוונטיים במיוחד. הקמת דף עסקי בפייסבוק מומלצת כמעט לכל עסק, ומודעות הפייסבוק שתפרסם יפנו את הגולשים אל תכנים מסוימים בדף, אל אתר האינטרנט שלך או אל דף נחיתה ייעודי לצורך איסוף לידים.

3. פרסום בגוגל: מה קורה כשהעסק שלך מציע משהו שכולם צורכים, אבל לא באופן קבוע, כמו למשל, טיפולי שיניים? במקום לפרסם לכולם בפייסבוק ולקוות שכל מי שנחשף למודעה יזדקק בקרוב לטיפול שורש, כדאי להשקיע את תקציב השיווק בפרסום בגוגל – שיחשוף אותך רק בפני מי שממש חיפש את השירות שאתה מציע, ונמצא כרגע בשלב בחירת הספק.

גם אם האתר שלך לא מדורג במקום גבוה במנוע החיפוש, מודעת גוגל תעשה את העבודה במקומו, ואפילו טוב יותר. אם אדם מחפש שירות כמו זה שאתה מציע, סימן שהוא זקוק לו. זה בדיוק הרגע שבו הוא יראה את המודעה שלך מעל או לצד כל תוצאות החיפוש, וייכנס לאתר או לדף הנחיתה שהמודעה מפנה אליו, כדי ליצור איתך קשר או להשאיר פרטים.

כמה זה עולה?

עלות של שיווק באינטרנט כוללת את מחיר הקמת האתר ו/או דף הנחיתה, בנוסף למחיר קמפיין הפרסום שמגיע בעקבותיהם, בפייסבוק או בגוגל. התשלום לחברה המנהלת את הקמפיין נעשה בדרך כלל באופן חודשי ותלוי בהרבה גורמים: תקציב העסק, היקף החשיפה וכמות הלידים שתרצה להשיג. ככל שתגדיל את תקציב הפרסום – תצליח להגיע ליותר אנשים שייחשפו למודעות שלך וייכנסו לאתר או לדף הנחיתה, ותקבל יותר לידים לעסק.

נכתב ע"י מליס – המספקת ללקוחותיה שירותי שיווק באינטרנט ועוד

 

LEAVE A RESPONSE