באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

פרסום משרות חינם בפייסבוק – מה הכי אפקטיבי?

פרסום משרות

אנו חיים בעידן דיגיטלי שאינו חדל מלהתחדש. השינויים מגיעים בקצב אקספוננציאלי ואינם מפסיקים להפתיע גם מומחי טכנולוגיה מדופלמים.

הפלטפורמה החדשה (יחסית) בה נעשה שימוש אינטנסיבי בכל רגע ורגע ובכל מקום ברחבי הגלובוס, הן הרשתות החברתיות. בלינקדאין "ציידי כישרונות" משתמשים בכדי לאתר עובדים מתאימים על-פי הפרופיל המקצועי והאישי שבנו באתר. גם פייסבוק הצטרפה לאחר מכן למהפכה הדיגיטלית, ואף באמצעותה ניתן לאתר כיום עובדים מתחומים שונים, בעוד שהפרסום בה – חינם אין כסף. כך, הפכה המדיה החברתית במהרה לערוץ מהפכני ויעיל לטובת פרסום משרות חינם ברחבי הראש.

באם אתם תרים אחר עובדים וחפצים להשתמש ברשת החברתית לשם כך, להלן מידע חיוני להליך:

גיוס עובדים עם פרסום משרות חינם

בין אם מדובר בעסק המחפש עובדים ובין אם מדובר בחברת השמה, דרך מומלצת היא להעצים את המותג שלכם באמצעות הדף העסקי בפייסבוק (עוד לא פתחתם? למה אתם מחכים?! הניחו לכתבה זו, פתחו את עמוד הפייסבוק המקצועי של החברה, וחזרו למאמר אחר כך). דף החברה בפייסבוק יביא מועמדים פוטנציאליים באמצעות פרסום מאסיבי של מודעות דרושים. מספר גדול יותר של חברים בדף יביא לחשיפה רבה יותר, דבר שיקל על הגישה למגוון גדול יותר של מועמדים פוטנציאליים, או כאלו שעשויים להמליץ על המשרה לחבריהם.

כדאי לעדכן משרות ולקשרן עם הקבוצות המתאימות בפייסבוק, או בפורומים בתחומי קריירה, עבודה, דרושים או חיפוש עבודה. בדרך זו הדף שלכם, המשמש גם עבור פרסום משרות חינם, יהפוך לאבן שואבת עבור מועמדים פוטנציאליים, וכן יביא להרחבת קהל המשתמשים שלכם.

מובן שאפשר להשתמש גם בקידום ממומן של פרסומים בפייסבוק – מדובר על מודעות פרסום שיעלו מול קהל יעד ממוקד; כדוגמא – מהנדסי חשמל בעלי תואר שני מאזור הצפון. שיטה זו של פייסבוק לפילוח ממוקד מאפשרת מיון מראש של המועמד, כך שרק אלו העונים באמת לדרישות שלכם, ייחשפו לתוכן המודעה. נוסף על כך, באם נתקלתם בפרופיל של מועמד פוטנציאלי, תוכלו ליצור עמו קשר באמצעות הודעה פרטית .

לינקדאין עבור פרסום משרות חינם

במקביל לעמוד פייסבוק, מומלץ ליצור עמוד אטרקטיבי ברשת לינקדאין, כדי "להדליק" את המועמדים שמשתמשים ברשת זו. פרופיל מושך ועדכני, הכולל תוכן כמו – תנאי עבודה, חוויות ממקום העבודה, פרויקטים מעניינים מההווה או מהעבר ותמונות עובדים מרוצים, עשוי בסבירות גבוהה למשוך מועמדים איכותיים. בהמשך, כאשר תחפשו עובדים מסוימים, תהיה לכם גישה למאגר מועמדים עשיר ועדכני אליהם תוכלו לפנות.

פרסום עובדים חינם – חיפוש עובדים

תוכלו לבצע חיפוש "ידני" של מועמדים פוטנציאליים באמצעות פילוח של פרופילים תוך שימוש במאפיינים כמו – מקצוע, גיל, השכלה, רקע וכו'. ברשת לינקדאין, בעלי מקצוע שונים נוהגים לחשוף באופן מפורט את קורות החיים שלהם, עובדה המקלה את הגישה למועמדים מתאימים.

LEAVE A RESPONSE