באנר דודי שרון

Rtcles

דברים שמעניינים אנשים

חנות חיות באינטרנט: רשימת הקניות המלאה לכלב חדש

ילדים זה שמחה, אבל האמת היא שגורי כלבים מביאים הרבה יותר שמחה לבית! גם כשהם גדלים, הם עדיין מאוד חמודים ושובבים, כשיוצאים אתם מהבית הם אף פעם לא מבקשים שיקנו להם במבה וקולה וארטיק ואייפון, ואין שום סיכוי שבעולם שהם יהפכו לפראי אדם כפויי טובה בגיל ההתבגרות ויפנו לנו עורף אחרי שנים רבות של השקעה ומסירות מצדנו. אז בגדול, כשחושבים על זה, אימוץ כלב הוא רעיון לא רע בכלל.

אם יש יום שלא תשכחו בחיים, זה היום שבו אימצתם את החבר החדש. אתם חובקים אותו בידיכם ביציאה מהעמותה (הלו, רק מעמותה, כן?), מתרגשים, מאושרים, בראש רצים לכם מיליון רעיונות לשמות, היד לא מפסיקה לצלם לאינסטוש ולפייסוש ולכל הקבוצות בוואטס אפוש. ואז מכה בכם ההבנה שיש טו דו ליסט ארוך לפניכם: לטוס אתו לווטרינר, להכין את הבית לקראת בואו של הדייר החדש והשובב, להכיר לכלב את הבית החדש שלו ולקנות לו המון דברים.  אתם גולשים אל חנות חיות באינטרנט ומהמדפים הווירטואליים קופצים עליכם מאות ואלפי מוצרים. אין לכם מושג מה צריך לקנות לכלב ובפרט לגור. קודם כל, כדאי לכם לעשות את השופינג עוד לפני הגעתו הביתה, ודבר שני, אתם ממש לא צריכים לקנות את כל החנות אלא מספר דברים חשובים וחיוניים לתחילת הידידות המופלאה. מומלץ לעשות את הקנייה בחנות חיות באינטרנט כי לרוב המחירים שם יהיו זולים משמעותית מאשר בחנויות, אבל כדאי שתדעו מה בדיוק לקנות.
רשימת הקניות שלכם צריכה לכלול את הדברים הבאים:

1. קולר, תג שם ורצועה – זה הדבר הראשון במעלה שאתם צריכים לדאוג לו. הכלב צריך לקבל איזשהו פרט מזהה (הווטרינר יעשה לו שבב אלקטרוני שמיועד לזיהוי במקרים שהכלב מגיע להסגר השם ישמור או דברים בסגנון) ולא כדאי שהוא יישאר בלי פרט כזה זמן רב. כדאי לכתוב על התג טלפון ושם. קולר ורצועה ברור לכם למה צריך-  אין מצב שתוכלו לצאת עם הכלב מהבית בלי האקססוריז האלה. לגורים כדאי לקנות קולר קטן שמותאם לגודל הצוואר שלהם. אין צורך בשלב הזה לקנות רצועה מאסיבית, הכלב עדיין קטן ואין לו יכולת פיזית למשוך אתכם.

2. קערות אוכל ומים לגורים – הכלב לא יאכל מהצלחות שלכם, ולכן הוא צריך כלים משלו. כדאי לקנות כלים שמתאימים לגורים – לא גדולים מדיי, כך שהכלב יצליח להגיע לאוכל ולשתייה. מומלץ גם לקנות כלים מנירוסטה שקל יותר לנקות.  לגבי קערת המים, היא אמורה להיות גדולה יותר מהקערה של האוכל – כדי שלכלב תהיה כל הזמן גישה למים.

3. תכשיר לניקוי כתמים ו/או ריחות שתן – גורים עדיין אינם מחונכים לצרכים וייקח זמן עד שהם לא יעשו בבית או יימנעו מפספוסים על ספות ומיטות. על כן, כדי לצאת בזול מתאונות כדאי להצטייד בתרסיס ניקוי ייעודי. יש היום שלל מוצרים שגם מנקים כתמים וגם מנטרלים את הריחות הדומיננטיים. כדאי לארגן גם ערימת סמרטוטים להשלמת "ערכת העזרה הראשונה".

4. גדר של גורים – רוצים לשמור על הריהוט, על הנעליים, על השלט של הטלוויזיה? אין לכם הרי אפשרות להשגיח אחר הכלב 24 שעות, וייקח זמן עד שתוכלו ללכת לישון בלב שקט ולאפשר לו להסתובב בחופשיות בבית. אחד הפתרונות הוא לשים את הכלב באזור שבו הוא לא יכול לעשות כל נזק. איך עושים זאת? באמצעות גדר של גורים. זה גם דבר שמקל מאוד בניקוי ה"תאונות" שהגור עושה, כשהן נעשות רק באזור אחד ולא בכל הבית. חשוב לשים לגור בתוך הגדר את כלי האוכל והשתייה שלו.

היתרון של חנות חיות באינטרנט זה שבנוסף ללא לצאת מהבית גם לא צריך לסחוב הכל חזרה

Tags:
מירב כותבת ועורכת תוכן בכירה במגזין Rtcles.
View all posts

LEAVE A RESPONSE

אולי יעניין אתכם גם